judith mcnaught
13.04.2013
Yazarın ilk okuduğum kitabı olduğundan bende yeri ayrıdır ve hep öyle kalacak. Yüksek puanı hak ediyor.Aşk, ihanet, ayrılık ve birazda tebessüm var içinde , eee daha ne olsun.Mutlaka okuyun derim.
Baskı: Mutluluk (Sequel, #3)