agatha christie
08.10.2012
Oldukça sıkıcı bir kitaptı.Ayşegül serileri vardı yani onun gibi bir şeydi ilk okuduğum agatha kitabiydı muhtemelen de sondu.
Baskı: Bitmemiş Portre