N
nrchn

19.12.2015

7/10

nasıl bir kitap çözemedim yer yer güzel geldi yer yer yaptığı alıntılar ağır geldi .böyle alıntılı kitaplarda kendimi çok cahil hissediyorum .lisedeki gençlerin bu kadar özlü söz bilmesi kafamı karıştırıyor . hikayeye dönersek her zaman ki gibi popüler çocuk birden hayatı farklılaşır ,başka arkadaşlıklar kurar ,farklı bir hayat keşfeder ve tabi kızı da unutmamak lazım . cassidy burda önemli bir rolde gibi ama nerdeyse hikayenin başından beri yazar silikleştirmeye çalışmış gibi geldi ve hikayenin sonu tabiki bizim isteğimiz gibi olmaz :) yani aslında ben kitaplardan hep mutlu son beklerim o yüzden bu kitabı tam bitmemiş sayıyorum .final bölümü yazılmamış :D

Baskı: Her Şeyin Başlangıcı