Mavi Karanlık
Mavi Karanlık

vedat türkali

D
demian

21.12.2015

6/10

Diğer okuduğum eserini daha beğenmiştim.çok söz var burda gerekli gereksiz uzatılmış. Bir gün tek başına ise bambaşka bir duygu veriyordu insana .Belki de burjuva sınıfının yaşayış tarzı beni o kadar ilgilendirmediği için bu kitabı o kadar benimseyemedim . Sol görüşü öylesine anlatmış ki ,çok eksik kalmış. Mutlaka okunmalı diyeceğim bir eser değil kesinlikle. Ruhsal bunalımları olan şımarık bir kızın monologları şeklinde devam etmiş genelde.

Baskı: Mavi Karanlık