L
LadyMaria

20.10.2014

8/10

Ne varsa eskilerde var diye boşuna dememişler.Özellikle son dönemlerde okuduğum İskoç romanlarından hiç zevk almamış biri olarak bu kitabı çok sevdim.Kabul ediyorum ilk kitap daha güzeldi ama bunu da bir o kadar çok sevdim.Türünü seviyorsanız bu kitap tam size göre.Tavsiyemdir :D

Baskı: Düğün (Lairds' Fiancées, #2)