ıldefonso falcones
21.12.2015
Hayatımda yarım bıraktığım tek kitap çok sıkıcı ve okunduğunda geriye hiçbirşey kalmayacak hissi verdi.. 300-400 sayfa civarı okuduktan sonra yarım bıraktım.. Çok sıkıcı
Baskı: Fatıma'nın Eli