danielle trussoni
24.11.2013
başlarda sıkıcı olsa da inatla okumaya devam ettim ve beğendiğim bir kitap oldu. Bitireceğinize güveniyorsanız okuyun derim. Yavaş ilerlese de güzel bir kitaptı.
Baskı: Asi Melekler