
Hikâyeler
o. henry
S
sütlü kahve
01.02.2013
8/10
Küçükken okumuştum ama kurgusu büyüklerin de hoşuna gidecektir. Kısa kısa hikayeler var hepsinin sonunda bir durup düşünüyorsunuz, şaşırıyorsunuz. Çok zevkli bir kitaptı
Baskı: Hikâyeler

o. henry
01.02.2013
Küçükken okumuştum ama kurgusu büyüklerin de hoşuna gidecektir. Kısa kısa hikayeler var hepsinin sonunda bir durup düşünüyorsunuz, şaşırıyorsunuz. Çok zevkli bir kitaptı
Baskı: Hikâyeler