F
fndkkk

20.12.2015

4/10

Tam bir hayal kırıklığı.. :( Ayrıca diyaloglar cidden böyle yazılmak zorunda mıydı? Kitap boyunca bütün diyalogların böyle yazılmış olması çok sinir bozucu. kiki: bıdı bıdı bıdı.. thom: vıdı vıdı vıdı..

Baskı: Düğün Günlükleri