Kitap Hırsızı
Kitap Hırsızı

markus zusak

10/10

Kitap yorumu ve diğer bilgiler için; www.uykusuzokumalar.com “Kelimeler....Neden var olmak zorundaydılar ki...Onlar olmasa bunların hiçbiri yaşanmazdı.” Kitap Hırsızı Anlatıcısından kurgusuna,hikayesinden tarzına tamamen bambaşka bir kitap. Şaşkınlıkla başlayan okuma serüvenim,hayranlıkla sona erdi...Daha sonra filmini izledim ama her zaman olduğu gibi kitabın tadı bambaşka...Üzerinden uzun zaman geçmiş olmasına rağmen farklılığını korumaya devam ediyor...

Baskı: Kitap Hırsızı