
Hafıza (Telepati, #2)
leonardo patrignani
G
gizempayal
29.12.2015
6/10
ilk kitaptan daha iyi olduğunu söylemeliyim.kitabın ilk başları o kadar anlaşılmaz ki.bir ara bırakmayı bile düşündüm.ama sonunda bitti.
Baskı: Hafıza (Telepati, #2)

leonardo patrignani
29.12.2015
ilk kitaptan daha iyi olduğunu söylemeliyim.kitabın ilk başları o kadar anlaşılmaz ki.bir ara bırakmayı bile düşündüm.ama sonunda bitti.
Baskı: Hafıza (Telepati, #2)