A
ada s.

08.09.2014

4/10

Çoğu yerde bu kitaba rastladığım için merak edip okudum ama beklentimin çok altında kaldı. Bazı yerlerde eğlenceli diyaloglar vardı, zaten o kısımlar kitaba devam etmemi sağladı. Kitabın konusu ise bence Caraline ve Or'u olmalıymış. Keşke daha çok Simon olsaydı. Okumasaydım da olurdu dediğim bir kitaptı.

Baskı: Duvarların Dili Olsa (Cocktail #1)