A
androza

03.04.2015

9/10

Kitabın başında yer alan efsane bile ayrı bir hava veriyor kitaba. Çok güzel, çok düşündüren bir kitaptı. Martı kitabı kadar güzeldi ve bence belki daha güzeldi...

Baskı: Mavi Tüy Gönülsüz Bir Mesihin Serüvenleri