F
fndkkk

17.05.2015

6/10

Çok bir şey beklenmeden okunacak,kafa dağıtmalık sevimli bir kitaptı..Okurken insanı germeyen, 3. şahıslar ve entrikaların olmayışını sevdim.

Baskı: Küçük Bir Aşk Hikayesi (Kowalski Family, #1)