H
hergene54

10.01.2016

6/10

Kitabı beğenenler çok fazla ama ben beğenmedim.Beni açıkçası hayal kırıklığına uğrattı. Çünkü Caroline karakterini hiç sevmedim.Kitap baştan sona onun takıntısı üzerine yazılmış. Okurken başlarda eğlendiğimi söyleyebilirim ama sonradan o kadar çok or aşağı, or yukarı :( bahsedildi ki beni baydı. Simon'u sevmeme rağmen o bile kitabı kurtaramadı ...

Baskı: Duvarların Dili Olsa (Cocktail #1)