
Duvarların Dili Olsa (Cocktail #1)
alice clayton
6/10
Kitabı beğenenler çok fazla ama ben beğenmedim.Beni açıkçası hayal kırıklığına uğrattı. Çünkü Caroline karakterini hiç sevmedim.Kitap baştan sona onun takıntısı üzerine yazılmış. Okurken başlarda eğlendiğimi söyleyebilirim ama sonradan o kadar çok or aşağı, or yukarı :( bahsedildi ki beni baydı. Simon'u sevmeme rağmen o bile kitabı kurtaramadı ...
Baskı: Duvarların Dili Olsa (Cocktail #1)