anna campbell
11.01.2016
Çoğunluk kitabi beğenmiş ancak ben okurken sıkıldım.Karakterlerin birbirlerine trip atmalari kitaptan sogumama sebep oldu.Neyse ki indirimden almistim.Bundan çok daha güzel kitaplar var.O yüzden de okuyup okumamak size kalmış 😉
Baskı: Yedi Gece (Sons of Sin #1)