L
LadyMaria

11.01.2016

6/10

Çoğunluk kitabi beğenmiş ancak ben okurken sıkıldım.Karakterlerin birbirlerine trip atmalari kitaptan sogumama sebep oldu.Neyse ki indirimden almistim.Bundan çok daha güzel kitaplar var.O yüzden de okuyup okumamak size kalmış 😉

Baskı: Yedi Gece (Sons of Sin #1)