Sen Benim Hayatımsın
Sen Benim Hayatımsın

ferzan özpetek

M
mugem

12.01.2016

5/10

arada bazı olaylar hikayeler güzel olsada sen bensin bende senim ifadesiyle anlatırken şahıslar kafada karışıyor... ve peşpeşe bir sürü italyanca isim olunca kafam karıştı... Okunabilirmi evet ama filimler kadar iyi değil yazarlık olayı

Baskı: Sen Benim Hayatımsın