
Yeşil (Çember, #0)
ted dekker
I
iskender karagöz
09.05.2013
7/10
Okumaya değer bir seri olduğunu dünüşünüyorum bazen sıkmadı değil ama genel olarak vasatın üstündeydi. Okuyacak olanlara tavsiyem yeşili en sona saklamaları aksi takdirde kitabı okunur kılan merak öğesinin diğer kitaplarda yok olacağını kanaatindeyim.
Baskı: Yeşil (Çember, #0)