3/10

Kitabı büyük bir umutla almıştım ciltli bir kitap oluşu çok hoşuma gitmişti ama karakterlere ısınamadım ilk defa bir kitabı sevemediğim için üzüldüm.

Baskı: Lola ve Komşu Çocuk (Anna and the French Kiss, #2)