Yazgı
Yazgı

julie garwood

B
Burçin

27.07.2012

10/10

JG yapmış yine yapacağını ve harika bir hikaye çıkmış ortaya!! Güzel bir kitapti beğendim. Özellikle kapağını diğer JG romanlarına göre daha çok beğendim. Hikaye ise Madelyne ve Baron Duncan arasıondaki aşk, birbirlerine duydukları sevgi çok güzeldi. Özellikle Leydi Madelyne'nin komik düşünce ve konuşmaları çok hoşuma gitti. Keyifli okumalar!!

Baskı: Yazgı