G
gzmarz

03.02.2016

10/10

Elimde sürünmüş olsa da severek okuduğum bir kitap. Sam karakterini çok sevdim. Az önce bitirdim ve acayip duygusal bir haldeyim. Devamını okumak için sabırsızlanıyorum. Okumadıysanız mutlaka okuyun derim. :)

Baskı: Yüzük Kardeşliği (Yüzüklerin Efendisi, #1)