j. r. r. tolkien
03.02.2016
Elimde sürünmüş olsa da severek okuduğum bir kitap. Sam karakterini çok sevdim. Az önce bitirdim ve acayip duygusal bir haldeyim. Devamını okumak için sabırsızlanıyorum. Okumadıysanız mutlaka okuyun derim. :)
Baskı: Yüzük Kardeşliği (Yüzüklerin Efendisi, #1)