22 Britanya Yolu
22 Britanya Yolu

amanda hodgkinson

L
LadyMaria

04.10.2014

8/10

Çokça övgü alan ve uzun zamandır kitaplığımda beklettiğim kitaplardan biri.Okurken başta erkek ve kadın karaktere inanılmaz kızdım ama sonra sırları bir bir ortaya dökülünce onlar için bir o kadar üzüldüm ve hak verdim.Okurken duygusallığa sürükleyen bir kitap.savaşın acımasızlığını ve yıkımını anlatıyor.Türünü sevenlere tavsiye ederim.

Baskı: 22 Britanya Yolu