
22 Britanya Yolu
amanda hodgkinson
8/10
Çokça övgü alan ve uzun zamandır kitaplığımda beklettiğim kitaplardan biri.Okurken başta erkek ve kadın karaktere inanılmaz kızdım ama sonra sırları bir bir ortaya dökülünce onlar için bir o kadar üzüldüm ve hak verdim.Okurken duygusallığa sürükleyen bir kitap.savaşın acımasızlığını ve yıkımını anlatıyor.Türünü sevenlere tavsiye ederim.
Baskı: 22 Britanya Yolu