G
gizempayal

30.01.2016

10/10

çok güzel bir devam kitabıydı.söyleyecek söz bulamıyorum.hele sonu.üçüncü kitabı sabırsızlıkla bekliyorum

Baskı: Altın Oğul (Red Rising Saga, #2)