Y
Yaşayan Ölü

03.02.2016

8/10

Bizden bir insanın elinden çıkan bizden hikayeler. Belki kahkahalara boğulmayacaksınız ama kitap boyunca garip bir tebessüm kalacak yüzünüzde.Serinin diğer kitaplarını da okuyacak gibiyim.

Baskı: Benim de Söyleyeceklerim Var!