S
saqim

20.01.2015

7/10

Tatilde okunabilecek, sıkmadan ilerleyen ve ciddi bir kültürel birikimin aktarıldığı güzel bir kitap. Aslında iki kitaplık bir serinin ilk kitabı.

Baskı: Yalnızlık Gittiğin Yoldan Gelir