heidi mclaughlin
28.01.2016
Kitap konu olarak çok ama çok klişeydi.Bir de okuyucusuna duyguyu geçiremediğine inanıyorum.Bu yüzden okunmasa da olur diyebileceğim kitaplardan birisiydi.
Baskı: Sonsuza Kadar Benim