E
EBusraAy

27.03.2014

7/10

Biraz fazlalıkları dışında mükemmel bir kitaptı. Bence yazar kitabı uzatayım diye ayrıntının ayrıntısına girmiş. Çok fazla gereksiz kısım vardı ve o kısımları okurken epey bir sıkıldım. Hatta atladığım yerler oldu. Onun dışında hikaye gayet güzeldi. http://kitaplarinsenfonisi.blogspot.com.tr/2014/03/tanrnn-unutulan-cocuklar-craig-silvey.html

Baskı: Tanrının Unutulan Çocukları