stephen king
11.07.2012
okuduktan sonra palyaçolardan nefret ettim. nefes almakta sizi zorlayacak kadar geriyor.okumaktan vaz geçmek istesem de başaramadığım sonuna dek elimden bırakamadığım bir kitap oldu
Baskı: O