başak sayan
29.10.2017
Aslında hepimizin kendimizden bişeyler bulabileceğimiz duygular yansıtılmış, anlatım tarzı hoşuma gitti.belki çok farklı bir konusu yok ama karakterleri yansıtma ve anlatımı sevdim beğenerek okudum
Baskı: Kelebeğin Kaderi