
Lola ve Komşu Çocuk (Anna and the French Kiss, #2)
stephanie perkins
10/10
Anlatım tarzıyla birlikte açıkçası ben kitabı pembe gözlüklerle okumuşum gibi hissettim, böyle saf, masum aşklara bayılıyorum ^-^ Bir başka sevdiğim noktaysa; ana karakterleri değişen serileri okuyanlar bilirler. Bir önceki çift kitaplarda hep evli-mutlu-çocuklu -ve açıkçası bunu nasıl başarıyorlarsa itici bir hâlde, bana hep öyle gelmiştir- tasvir edilir. Bu kitapta da Anna ve St. Cláir'i de gördük. Bana olağanın tam tersine daha bi sevimli bile geldiler. Misal ben St. Cláir'e bir kez daha aşık oldum 😍 Cricket da bir değişik şapşikmiş 😋 👉Not: Kitap şimdiki zamanla anlatılıyor; ama arada bir geçmişe de gidince okuması bana o kadar da zor gelmedi 😆
Baskı: Lola ve Komşu Çocuk (Anna and the French Kiss, #2)