amy engel
07.02.2016
İlk kitabı daha çok sevdim sanırım.Bishop gelene kadar fena değildi Ivy'nin hayatta kalma çabası Ash ve Caleb'i tanımak filan ama Bishop geldikten sonra Ivy'nin hareketleri beni baydı.
Baskı: Devrimin Kızı (The Book of Ivy #2)