F
fndkkk

07.02.2016

7/10

İlk kitabı daha çok sevdim sanırım.Bishop gelene kadar fena değildi Ivy'nin hayatta kalma çabası Ash ve Caleb'i tanımak filan ama Bishop geldikten sonra Ivy'nin hareketleri beni baydı.

Baskı: Devrimin Kızı (The Book of Ivy #2)