
Beni Öptüğün Gece (Smythe-Smith Quartet, #2)
julia quinn
8/10
Yazara gitgide ısınmaya başladim.Daha önce okuduğum birkaç kitabini begenmemistim.Bu kitabi ise begendigimi söyleyebilirim.Daniel çok sevimliydi ama benim en çok merak ettiğim karakter Hugh :) Nolur epsilon bir an önce cikart. :) okuyan arkadaşlar bana katilacaktir.Historical seven arkadaşlara tavsiye ederim.😃👌
Baskı: Beni Öptüğün Gece (Smythe-Smith Quartet, #2)