
Semaver
sait faik abasıyanık
U
uğurbocugu
09.02.2016
7/10
Üstada saygım sonsuz çok da güzel Yazmış. Semaver ve Ipek Mendil öykülerine bayıldım, çok duygusaldı ama sanırım ben öyküleri sevmiyorum. Tam olayı yakalamışken, kahramanları tanımaya başlamışken Öykü bitiveriyor...
Baskı: Semaver