I
inci16

14.02.2016

5/10

Çerez tadında eğlenceli, okurken çok güldüğüm-arada argo/küfür dozu kaçsa da- akıcı, kolay okunabilen kafa dağıtmalık bir kitap.

Baskı: Sorun Bendeymiş