pinkfreud
14.02.2016
Çerez tadında eğlenceli, okurken çok güldüğüm-arada argo/küfür dozu kaçsa da- akıcı, kolay okunabilen kafa dağıtmalık bir kitap.
Baskı: Sorun Bendeymiş