barış bıçakçı
17.02.2016
Öykü kitabı olmasına rağmen çoook beğendim. Özellikle Rıfat'ın dünya ile sorununu, yorumlamasını, bakış açısını kısa ve öz yorumlası çok iyiydi. Mutlaka okuyun diyeceğim kitaplardan oldu.
Baskı: Seyrek Yağmur