G
gzmarz

20.02.2016

10/10

Çok merak ettiğim bir kitaptı. Elime geçer geçmez okudum ve Sabahattin Ali'nin kalemine bir kez daha hayran kaldım. Mektuplardan oluşmuş bir kitap olsa da sıkılmadan okudum, aktı gitti adeta. :)

Baskı: Canım Aliye, Ruhum Filiz