julia gregson
22.02.2016
Son yüz sayfaya kadar çok sıkıcı ilerledi. İstanbul'da geçen olaylar bile heyecanlandırmadı.İstanbul'u çok basit anlatmış adeta geçiştirmiş gibiydi. Ayrıca anlatım yavandı,hiç tat vermedi. Benim için tam bir hayal kırıklığıydı.
Baskı: Yasemin Geceleri