S
SiHiRLi_PeRi

29.09.2014

7/10

Olmadi bence. Iki kitap okuduk bol entrika,yalanlar,trajik sonlar.... Bu kitap baska olmaliydi son bes sayfaya sıkıştılmamlıydı mutluluk daha fazla okumalıydık.Açıkçası Beklentimi karşılamadı,hayal kırıklıgına uğradım.

Baskı: Hırsız (Love Me With Lies #3)