5/10

yazarı ada serisiyle keşfettim.. serinin iki kitabını okdukça yazarın diline bayıldım.. tasvirleri muhteşemdi.. ama bu kitap tam anlamıyla hayal kırıklığı oldu benim için... sanki aceleye gelmiş gibi :(

Baskı: Tek Kanatlı Bir Kuş