G
G_and_P

20.12.2013

10/10

Kitap bir günde bitti ama bu nasıl bir kitaptı anlamadım doğrusu . Başta kafa karıştırıcıydı bana göre . Kim kimin nesi cidden çok karışıktı. Bu kitap serinin "giriş" bölümü gibi bir şey olmuş . Gwendolyn , hayatını üzerine kurulmuş bir kurgusu vardı . 16 yaşındaki bir kızın zaman yolculuğunu anlatıyor kitap. Serinin diğer kitabında neler olacağını çok merak ediyorum. Özellikle Gwendolyn ile Gideon 'ın diğer kitaplardaki maceralarını merak ediyorum . Keyifli bir zaman yolculuğuydu doğrusu . :) Yorumun devamı için ; http://hayalperestinzamanyolculugu.blogspot.com/2013/12/yakut-krmz-yorum.html

Baskı: Yakut Kırmızı (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #1)