İ
İllinaland

09.03.2016

7/10

Aslında eğlenceli samimi ve sıcak bir roman. AMA; sonu o kadar acaleye getirilmiş hissi yarattı ki tüm sempatimi yitirmeme neden olacaktı. Gene de kitabın komik ve eğlenceli olması okurken ki o insanı darlayan bunaltıcı havası yoktu. Yani sıkılmadan okuyabileceğiniz bir roman... Kitapta en sevdiğim şey sanırım MacLean ailesinin diyaloglarıydı. Tavsiye ederim. Okumayı düşünüp de kararsız kalan varsa düşünmeden okusun diyorum ben. ^.^

Baskı: Artık Benimsin (MacLean Curse Serisi #1)