
Yalnızlar Adası (Friday Harbor, #1)
lisa kleypas
8/10
Okurken sizi kasmayan ,tam tersine içinizi ısıtan kitaplardan biri.Her ne kadar kurgu olarak basit bir kitap olsa da ben çok sevdim.Hatta devam kitaplarını dört gözle bekliyorum.Eğer sizde " hayat her şeye rağmen güzeldir" diyenlerdenseniz kesinlikle bu kitabı çok seveceksiniz.Tavsiye ederim :)))
Baskı: Yalnızlar Adası (Friday Harbor, #1)