L
LadyMaria

05.04.2015

8/10

Okurken sizi kasmayan ,tam tersine içinizi ısıtan kitaplardan biri.Her ne kadar kurgu olarak basit bir kitap olsa da ben çok sevdim.Hatta devam kitaplarını dört gözle bekliyorum.Eğer sizde " hayat her şeye rağmen güzeldir" diyenlerdenseniz kesinlikle bu kitabı çok seveceksiniz.Tavsiye ederim :)))

Baskı: Yalnızlar Adası (Friday Harbor, #1)