H
hüma

05.03.2016

6/10

16-18 yaş kitap kahramanlarından fenalık gelmiş olmasına rağmen Son derece akıcı anlatımı ve ilgi çekici konusuyla fena degildi :) özellikle çekici hortlak fikrine bayıldım. .Sadece onu anlatan bir kitap da fena olmazdı hani..hemde yaş olayı da çözülmüş olurdu😂

Baskı: Cadı Avcısı (The Witch Hunter, #1)