nazan bekiroğlu
08.03.2016
Çok beğendim çok güzeldi ama Setterhanla Zehranın hikayesi çok doyurucu değildi aç bıraktı. Keşke Daha uzun bahsedilseymiş
Baskı: Nar Ağacı