B
betfln

17.02.2015

5/10

Kitap o kadar övüldü ki okuduğumda bu mu yani demiştim, kesinlikle konu sıradan olsa da çok güzel fakat bu o kadar basit ve yavan cümlelerle anlatılmış ki o duyguyu hissedemedim. Film güzeldi, duyguyu çok iyi hissettim açıkçası.

Baskı: Aynı Yıldızın Altında