S
sinemiss

31.01.2013

9/10

Müthiş bir hayal gücü, masalsı ve biraz da karanlık bir anlatım tarzı var yazarın. Kısa bir roman olmasına rağmen çıtır çerez bir kitap değil, sakin kafayla okumakta fayda var:) Yaşamın içinden tespitleri o kadar güzel, şiir gibi anlatıyor ki etkilenmemek elde değil.

Baskı: Madam Arthur Bey ve Hayatındaki Her Şey