K
Kübra ERKUL

24.10.2013

7/10

birinci kitabı gibi yine aynı akıcılıkta, hızlıca okunabilecek bir kitap.işler biraz daha karışıyor-muş gibi yapıp aslında tahmin edilen şeyleri doğrular nitelikte olaylar gelişiyor. içinde bolca sevdiğim karakter ve diyaloglar vardı. eğlenceli şeker-çerezlik bir kitap

Baskı: Safir Mavi (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #2)