K
Kübra ERKUL
24.10.2013
7/10
birinci kitabı gibi yine aynı akıcılıkta, hızlıca okunabilecek bir kitap.işler biraz daha karışıyor-muş gibi yapıp aslında tahmin edilen şeyleri doğrular nitelikte olaylar gelişiyor. içinde bolca sevdiğim karakter ve diyaloglar vardı. eğlenceli şeker-çerezlik bir kitap
Baskı: Safir Mavi (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #2)
