
Bahse Var Mısın?
vefa enver
7/10
Vefa enver klasiği güzel bir roman daha bitti :) Karakterler gene birbirinden inatçı birbirinden aşık :* Ama bi yer valla çok üzüldüm ya da hüzünlü bir dönemde okudum için ağladım yaa :'( Elinize geçtiyse okuyun vakit geçerken bu kadar hoş bir kitap okumuş olursunuz
Baskı: Bahse Var Mısın?