N
nrchn

12.03.2016

7/10

Vefa enver klasiği güzel bir roman daha bitti :) Karakterler gene birbirinden inatçı birbirinden aşık :* Ama bi yer valla çok üzüldüm ya da hüzünlü bir dönemde okudum için ağladım yaa :'( Elinize geçtiyse okuyun vakit geçerken bu kadar hoş bir kitap okumuş olursunuz

Baskı: Bahse Var Mısın?