L
LadyMaria

01.08.2014

8/10

Uzun uğraşlar sonunda bulduğum kitaplardan biri.Ama o kadar uğraşada değdi açıkçası.Konusunu ve kitaptaki olayları çok beğendim.Diğer historical romanlardan farklıydı.Violet'i çok sevdim ancak Jeannette'den bir o kadar nefret ettim.Türünü sevenlere şiddetle tavsiye ederim :D

Baskı: Kollarımdaki Yabancı (Tuzak Üçlemesi, #1)