L
LadyMaria

08.08.2014

8/10

Judith Mcnaught'ın diğer kitaplarına oranla daha durgun bir kitaptı.Bazı yerlerde sıkıldım açıkçası.ama sonuna doğru okurken kendimden geçtim.Çok güzeldi.Bir de yazarın diğer kitaplarındaki karakterleri görmek çok hoştu. ( Jason ve Jordan <3 ) Westmoreland serisi en sevdiğim seriler arasında yerini aldı.Kesinlikle bu seriyi okuyun.

Baskı: Sen Gelmeden Önce (Westmoreland, #3)